Powered By Blogger

Sabtu, 14 Ogos 2010

SALAM PEMBUKA BICARA

Assalamualaikum Warahmatullah Wa Barakatuh dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah S.W.T kerana dengan izin dan rahmatnya, maka saya dapat menyiapkan blog ini dengan jayanya walaupun sebelum ini mempunyai pelbagai halangan dan dugaan yang menimpa sepanjang niat saya untuk menghasilkan blog ini. Sekali lagi saya mengucapkan syukur ke hadrat Allah S.W.T.
Blog saya dikenali sebagai Pengurus Hebat, dimana dalam blog ini saya akan memberikan ilmu, maklumat, pengetahuan dan informasi-informasi yang berkaitan dengan pengurusan diri dalam era globalisasi yang mencabar sekarang ini. Dari sudut ini, saya akan berbicara dari segi kepentingan agama dalam mengurus kehidupan kita ke arah lebih baik dan bersistematik berlandaskan prinsip-prinsip agama yang bukan hanya menjurus kepada satu agama tetapi didasari oleh prinsip dan kepercayaan banyak agama yang dianuti oleh masyarakat berbilang kaum di negara kita yang tercinta, Malaysia.

Jutaan ampun maaf sekiranya sepanjang saya mendedahkan dan memberikan maklumat mengenai pengurusan diri berlandaskan agama ini terdapat kesilapan dan kesalahan, harap kalian sudilah menegur saya agar kesilapan ini takkan berulang lagi.
Akhir kata, sambutlah salam mesra dari saya dan semoga kalian bahagia selalu. Harap kalian dapat memberikan komentar terhadap catatan yang saya berikan ini bersandarkan kepada kerasionalan dan keintelektualan buah fikiran dari kalian.



Wassalamualaikum Warahmatullahi Wa Barakatuh.

Tiada ulasan: